Isnin, 10 Februari 2014

Mengandung!!

Opssss..

2Tahun lepas la...

tahun ni blum ade perancangan tuk menambah lg..

grrrrrrrrrr..

Aku dlu dpt tahu pregnent lepas sume majlis kenduri kendare,majlis tandang betandang selesail..
lepas 3mggu kawen kot..

lalalalala..cepat kan..almaklum la ...SUBUR TANAH LADANGNYE>>

weeeeeeeeeee...

sebelum nikah mmg aku da set dlm otak..kalau rezeki awal mmg nk rembat je coz ko igt sng ke tuhan nak kc rezeki sebesar 2???????????

xsenang beb..banyak aku bace2 n dengar keluahan kwn2..sdare mare..bloger2 yg maseh tgu2 ble rzeki mengandung 2 dpt rase..

yg sehingat aku (cite 2tahun lepas nk igt blk mmg sekse)..aku rase de perubahan kat diri ni..
bangun tido aku penat..badan sakit gile..
selera makan tarak!!
pas 2....shuuuttt senset skit..
breast mak sakit gile nak oiiiii..
da rase cam bengkak nak meletop..
weeeeeeeeeee..malu!!

aku mmg larang selarang2nye la klu de hambe Allah nak menyentuhnye...
tettttttttttttttttt...
wewewewe

dlm seksa2 tu..
tp aku gagahkan diri tok pg kerja..
nak carik duit tok beli brg beby katenye..
kakakakaka
sadis sungguh bunyiknye ye...

time pergi kerja aku mmg semangat..
aku xsuke lepak atas katil melayan badan xsedap..

tp!!

tok buat kerja rumah...
 cehhh, kerja rumah mende..
sume mak yg buat..almaklumla..dlu baru2 kawen duk kat umah mertue..
then dpt mak mertue yg super duper syg menantu..hahahah
and al malangnye mak mertue aku dpt menantu..
PEMALAS ...pe blh wat...
pembawakan punye psl..
cittt..sgt pembawakan..

ok..dulu aku pg balik kerja jauh..
Ijok - Shah Alam
Shah Alam - Ijok

Sbb nak tlg Fariz crik sesuap nasi..aku kerja la..
life aku mmg tok bekerja pun..
kalau x..ko hengat dpt pe yg di hajati..

Uishhhh..crite tajuk MENGANDUNG..
tp suke no melalut..

ok..back to pragnancy..
lepas rase badan xbape ok..aku impom Fariz..

Cyg..sy rase cm someting je..prgnnt kot..

oiii..cptnye!!cek la...

lohhh..mau xcepat..time kite nikah kan da bg thu yg sy bru abis priod!!
mood nak marah saje!!

nt kite beli la test 2..klu de rzeki ye ok ..


Aku sebenaye bengang ..laki aku ni nak dpt anak xplk exited cm org laki org dlm tv 2..
siap melompat..siap pluk cium bininye yg da behasil hasilkan zuriat die..
sobbbs..sobbss..sobbss..
naseb la ko dpt laki sulmber yaya
xde nak peluk2..
xde nak lompat2 tahu bini agaknye berisi sudeh..
xde nk ajak honeymon pun..
sooobbbssssss....

wahhhh...kompiden ko prgnent kan...

lepas tu kitorg pegi carik pragnen test 2 kat farmasi..
aku yg pegi beli....harapkan Fariz..
hummmm...ta dapat ta x..ta2 malu nak beli...

die bg aku not RM50
weinggggg..masuk kedai aku pun rembat bende alah 2 yg pling mahal..
bdk farmasi 2 terangkan n propose aku amik yg  juz kencing je kat bnde yag mcm kapas 2..nt trus dpt result..

kalau yg murah 2 plk kne crik bekas..tadah air kencing..then letak bnde 2 kat bks 2..
lmbat sikit la result die..

ngan blagaknye amik yg mahal..hohhoho
mahalke..15henget je pun..hehehehe

balik umah aku xterus buat pun..
budak famasi 2 cakap nak lg bekesan buat guna air kencing pertama selepas bangun tidor..

hokeyyy...noted..

esoknye..subuh2 nak solat 2 terus aku buat uji kaji..
HASILNYE!!!!!!!


 Assalamualaikum anak..
*Gambar atas lepas buat UPT..
* Gambar bawah after 8 minggu n f1 scan..
da nampak da si die FaeeqShamim

mase mule2 mengandung mengharapkan anak perempuan..
siap da prepare name..
Suri Fariesya

Last2 yg keluar Faeeq Shamim daaaaa..
xpe la..scnd beby try Suri pulekkkk..

grrrrrrrrrrrrrr....tgu Faeeq skolah ye!!!
inshalah..








Tiada ulasan:

Catat Ulasan