Selasa, 20 Mei 2014

Blog da shantikkk ok!!

Holaaaparabolla...

Huhuhu..
tajuk melambangkan kegembiraan..

Korang dulu tgk blog aku ta mcm rupe hape ta..
dgn pic kawen beso gedabaknye kat ats tu..

tapi sekarang tidak lagi!!!!
hehehehehe

Blog da cun melecun dengan color BIRU TIFANY nyer...
suke..suke...suke... - grrrrrrrrrrr..poyo melebih-

Kalau korang nak tahu..
aku bukan crete sendiri pun..
hampeh xdenye aku tahu nak mengedit blog ni jadi kemas and cantik..
aku guna la khidmat profesional yang buat..
Maisarah Bin Saidi

Aku pilih  cik Mai ni yang buat sebab pekej die murah
untuk pertanyaan 
KLIK SINI atau KLIK SINI
Kiranya mampu milik la - haishh,da mcm iklan kereta-
pilih la pekej ape pun yg korang nak suruh die buat..
inshalah..SUPERBBBB..

Tanye ke aku??
aku cukup2 puas hati...
Kalau tgk ghupe blog aku sebelum ni ghupe nak menulis pun mud kelaut..
sekarang xlagi!!
Sebab lepas dpt tgk blog da siap mekeup..
banyak pulek idea klua mencurah..
grrrrrrrrrrrr..


ok..tu je nak impom..
-bye-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan