Isnin, 19 Mei 2014

Lagi stress lagi kembang

 huhuii..
Berat naik lagi..

tu pun salah satu perkara buat aku stress..
kat tempat kerja stress..
kat umah stress..

so lagi dan lagi dan lagi kembang la badan kwn..
grrrrrrrrrrrrrrrrr..

Kat tempat kerja aku ni stress bile strt awal bulan and hujung bulan..
sebab nya banyak plk insurans kenderaan nak kena bukak..
tu belum lagi dan tu nak cepat buat rotex..dan tu aku salah buat sum insert..
haaa..korang yg kerja bahagian ni je tahu pe tu semua..
yang xtaham,,,xpayah la paham..
hehehehe

Kat umah pulak harus and wajib aku stress ngan anak aku yg super duper manje tu..
mane mak die pargi nak menempel 24jam..
aku kencing nak ikut..aku berak nak ikut..aku masak nak dokong..aku menyapu die kejar sampah2 yang nampak dek mate die tu and masuk dlm mulut..
Aku ni jenis kat rumah xsuke berpsek mate..menyapu dgn mate rabun so segala habuk bukan nmpak pun..penyapu begerak je yg aku nampak..so si anak yg mate die jelas lagi terang tu..ape yg die rase minat semua nak rasa..
uwwwwwwwwwwwwwwwwaaaa..
boleh segek mak ko ni nak..

why Faeeq???why ?????????

makan??
aku makan rasenye xde la melantak sgt pun..
biase2 je..tapi aku dok perhati berat aku ni bertambah2..
expecialy lepas stop susu kan Faeeq.._ haishhh..nyesal pulak stop dulu..tu la balasan tu balasan_

bile berat da semangkin mendadak ni cah-acah la nak je susu kan Faeeq blk..tapi hampeh la..susu pun da kering kontang..pas tu xmo da die...bile aku konon2 sua kan nenen kat die..die gelak ade la..pas tu di cubut2,,bile sua ke mulut die..uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..die gigit...boleh guling2 kesakitn mak ko nak oi..
hohohohoho..

makan detox sekarang ni..harap2 berkesan..bia la lmbat..bia la xde nampak ape perubahan pun da setgah bulan makan ni..dari aku google2 die kate stiap supliment nak menten and berkesan dengan badan perlu amik mase 3-6bulan..ok aku nekad untuk bersabar and nak tgk hasil..

ok bye..jgn stres2 ye...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan