Khamis, 28 Ogos 2014

Harga Sirap Bandung Yg.................

Salam uolss...

aku nak tanya korang la..pernah minum sirap bandung kat kedai??
selalu bape hengget??seingat and setahu aku dalam sigit setegah or 2 heget la kot paling mahal..

aku ni antara org yg bila makan kat kedai..then oder air..sirap bandung la pilihan..
bukan suka sgt pun..tapi otak selalu terpikir itu..

nak di jadikan cerita..semalam ajak Fariz makan kat kedai..-Dah bergaji kennn..apa lagi..paw lah-
lepas tu teringat kak Ita bagi tahu aku dekat Alam Jaya Puncak Alam ade kedai nasik lemak sedap..
so nak la mencuba..mane tahu betul2 sodap..
aku kan org baru kat puncak alam ni ha...so nak try la ape ape yg baru kat sini..


mase belek belek list oder tu...
nampak kue taw kong fu..pebret..nak try..
Fariz odor nasik lemak sambal sotong..
air pulak Fariz oder nescafe ais..aku oder SIRAP BANDUNG..



 Rupe sedap..tapi Fariz kate sejuk..hummmm..agak menghampakan..
and disebabkan suami eden pengkritik makanan..die cakap..

"U masak lagi sedap la yunk...sambal die kureng...nasik tak berapa lemak lepas tu sejuk.."
wawww sgt kan kamu Fariz..banyak cengkadak..tahu pulak ko rase nasik tu kurang lemak ke kurang garam ke..haiyakkkk...

tapi kerabu mangga die syokkk..sedap..aku yang bagi perabih..bahahahaha


 ni yang aku oder..Kue Taw Kong Fu..
rasa die..nyammm..sedap...

 

ni gambar kat kedai lain..tapi air yang sama kami oder..

 haaa...nah....masa bayar main bayar jer..
skali masuk kereta tgk resit..
amboiiii..sirap bandung ai lagi mahal dari nescefe ais u la yunk...
hummm..nak cepat kaye tu..bia la..da masuk perut pun...bwekkkkkkkkkk
bahahahahahaha..kuang asam sgt laki aku ni..

akceli...makanan okey lah sedap kat tekak aku..
harga nasik lemak ,kue taw kong fu and nescafe ais tu pun masuk akal..
tapinye...sirap bandung tu...apasai mahal sgt????
bukan ke nescafe lagi mahal dari sirap???

Sirap da naik harga ke???
susu pulak dorang guna susu baby Enfalec yg umun tahu mahal tu ke yg dorang bancuh tuk jadikan sirap bandung??

aduhaii...
macam macam...skali je la oder sirap bandung tu...

tapi mmg nak repet kue taw kong fu die...nyammmmmm sgt....
hakak bagi 4bintang...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan