Selasa, 7 Oktober 2014

Spek mata Qurban..




 cacat sudehh..

  Patah terus..bukan skru tecabut acam biase..

 ehhh..try carik bendasing kat sini..sebok nak selpiiii lerteww...
hohoiiiiiiiiiii..
nanges aku kali ni...
spek mata kesayangan..
beli pakai duit mas kawen Fariz bagi masa nikah..
Fariz yg pilih desingh die..
akhirnye kecundang kat tgn anak...

kali ni bukan skru je tercabut..
ni da patah terus..Faeeq da kepak cun cun punye..
lepas tu...maa..maaa...maaa...tunjuk kat aku spek ngan batang spek...

nagesssssss hakak dek...
rasenye baru telelap 5 saat kot..nak tidokan anak..mak yg tetido kennn..
makanya..mendapat la habuan...
tah bile mase die bangun..tah bile mase die capai spek kt birai katil tu aku pun tak sedar..
tahu tahu..nahhh..

ekceli aku guna spek Padini ni da masuk 2 tahun..
beli seminggu lepas nikah..
tak de hati pun nak tukar lagi...sebab elok,sihat,gagah pekasa lagi..
aku bukan perangai suka tukar barang sebulan skali..
kalau seploh taun brg tu blh pakai..slagi tu la aku takkan tukar..grrrrrrrrr..tragis kan..
spek ni pun tahan lasak...tapi sejak anak da pandai macam2 ni..
tah bepe juta kali spek ni di kepak la..di baling la..di cabut cerminye la..
betabah gak spek ni aku hanta kedai betulkan..ehhh..elok boleh pakai lagi..
penah sekali skru die hilang..pegi kedai die ganti skru bapak besar bagi tak tecabut da.
okeyyy..aku ttp pakai..
tapi kali ni hanta kedai..Amoi...tuka baru saja lohhhh...

makanya di hari raya korban yang indah lagi permai sabtu tadi..
terpaksa korbankan duit yg tgl saki baki tu..beli bingkai baru..
cermin tak tukar..tak cukup bajet...uwaaaaa..

 

kepada Faeeq..
hahhh...anak ku..walaupun kamu patahkan sejuta kali spek mummy..
mummy cool..nanges dlm hati je..T____T
apak kamu ckp slh mummy..CUAI hokeyy..
yesss..mummy ni kalau mate.tgn,kaki blh letak sane sini pun..
tah mane tah ilang tgn kaki mummy..
kang mesti suh apak kamu carik.
sbb mate hilang..kaki lupe letak mane..tgn tak tahu tetinggal mane..
bahahahaha


*Spek lame aku simpan lagi..tu tanda harga kenangan Fariz dapat aku tu..sobss..sobss!!!!!!!!!


PEACE @---->----




Tiada ulasan:

Catat Ulasan