Khamis, 6 Jun 2013

Teruja!!! Faeeq da belajar meniarap!!

last2 ni aku tgk Faeeq da mula pandai golek2 kat atas tilam die..mengiring la, berpusing2 la..tibe2 1 pg aku Nampak die cube angkat2 bontot die...

aku tgk kan je..xtolong pun..nak bg die biasa usaha sendiri..Faris cakap Faeeq da nak meniarap 2..

TERUJA OK!!!!

anak yg aku bwk 38minggu dlm perut..aku lahirkan ngan kesakitan yg Allah je th...aku berjage malam melayan die meragam ..aku and bapak die melayan cerite die yg kami sdiri xphm tiap2 ari..

now!! da mula nak meniarap.. mak mane xseronok tgk pembesaran anak depam mate..

xsabar lak nak tgk die pandai merangkak...pandai duduk..pandai berdiri..pandai bertatih..pandai melangkah..pandai berlari...

ohhhhh Faeeq... Mommy chinta kamo ketattttt2 syg...


 
Pengarang jantung pisang aku n Fariz..
syg sgt2!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan