Selasa, 4 Jun 2013

kau JANTUNG ku

wahhh..Tajuk xberingat..

tibe2 petang2 kat opis yg sejuk sambil ujan renyai2 kat lua 2 RINDU plk kat incik Fariz yg kat umah tgh jage anak 2..hahaah

 pengasuh ari ni ade urusan..so Fariz la yang kene amik cuti jage anak..

kalu aku mmg xboleh la..almaklum baru sebulan kerje..ne blh nak cuti jer..

Kite cite2 ckit la er pasl aku n Fariz ni..

aku kenai Fariz ni da lame..sebelum kitorag nikah, da 6tahun aku kawan ngn die.. kenal kat SURE HEBOH ok..(Zaman sure heboh taw blum jom heboh)..dia la kwn baik aku..die la musuh ketat aku..die la teman mengumpat aku..die la teman menagis aku..die la driver aku..die la susah senang aku...die la segalenye dari dulu sampai sekarang..

mase mule2 kenai xrase pun die ni jodoh aku...tp lame2 kenal kitorg ni cam ade kemistry yang banyak..

die ni pulak ok je ngan perangai segal aku ni.. blum pernah la die ckp die MUAK ngn aku..dari mula kenal taw sumpah xpernah..aku je yg pernah ckp da muak kat die sbb die ni bile kitorang gaduh dok diam je..xmo lawan blk..aku agak bengag la..tp 2 sebenya PENGIKAT... kan ade kate pepatah..bila sorang jadi api..sorang mesti jadi air...bile sorang perangai rebut taufan...sorang mesti jadi COOL..

tp cool si Fariz ni kdg2 over cool sampai aku yg stress!!

hahahaha..tp ni la jodoh aku..hope CHENTA kami ni sampai ke JANNAH nanti..

 
OCK
 
Zaman muda mudi!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan