Isnin, 3 Jun 2013

WARDED 29/1/2013

29/1/2013
Umo Faeeq 9hari..Macam biase akan ade chekup Kuning..

Fariz da masuk kerja balik..so yang hanta kami ke KK mak pak aku ler..

amik nombo..letak Faeeq kat tempat baby..kene amik darah..(xnanges ok)..
tunggu 10 minit...dapat result...

waaaaaaaaaaa...285....

so kene bawak ke Hospital tanjung Karang...

Menagis hati ni malas tol nak pegi lagi..nanti sampai hospital kene balik lagi..coz bacaan tahap KUNING BABY kat  klinik dgn hospital berbeza..

tapi demi anak, aku redah je la bawak..mama pun da risau balik da bile cucu kesayangan die kene bawak ke hospital..

aku ni aje yg cool tahap dewa..kenape ta..Bukan xsayang anak, tapi naluri keibuan aku ni ha yang kate xde pape..

sampai hospital+ Faeeq kene amik darah +chekup+ tunggu result = 295 WARDED

puhhh..luruh jantung aku...tadi kat KK baru 285..

bile sampai hospital da naik 295!!!

aku xsuke dok spital!!!!

sebabnye, compom anak aku kene cocok sane sini..

pas 2 duduk kat bawah lampu biru 2.. KECIAN!!!

tp aku redho tok anak tersayang..

Mommy tahu Faeeq kuat.. Tapi Mommy xkuat..Papa xde dgn kite..

Kamo plk xsihat..

Mommy menagis sorang2 tapi tahan air mate coz nenek and tok kate eveting is ok..

letak kamo kat bawah lampu tu tok kebaikan..kamo kene cocok2 pun tok kebaikan..

Mommy kena kua kan syg..


 
Faeeq xslesa

 
terlelap sekejap lepas merengek

 
merengek lagi!!!Panas kut..

 
Da slese sikit..Anak Mommy kuat!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan