Jumaat, 25 April 2014

ADIRA !! andai ko secantik aku.. eh!!??




Esok ade anak pompuan nak bagi name ADIRA la...
da sudah..mcm lari tema je..
bukan terikat dengan kontrak name anak korang harus bermula FS ke???
like Faeeq Shamim??

mihmihmih..

Andai aku secantik ADIRA..
ala..ADIRA penyanyi yg putih melepak tu la..
kihkihkih

kalau bagi tahu laki aku pasal ni..
mesti die kondem..
mesti die ckp..
Kalau U secantik ADIRA..
hari-hari I nak.,..
nak??
nak ape??
paham-paham sudah...
kakakakakakak

so baik la muke aku ni mcm sekarang..
hari-hari mau..habis la beranak lagi la aku tak lame lg..
kakakakakaka

kalau ye pun ape salahnye..
nak pompuan pulak ken?????????????
tettttttttttttttttttttt..- no komen-

Hai la ADIRA..
cantiknye ko ni..
putihnye ko ni..

misi nak putih n kurus la lepas ni..
nak cantik2 tok somi la katenye..
sebenaye mmg nak cun melecun,,,
nak sgt...

WTF?????

ko kenape???



#tulisceritacume6minit#

Tiada ulasan:

Catat Ulasan