Khamis, 21 Ogos 2014

Sate Kajang Haji Samuri

Hai la tekak..apasai mengada sgt..
tengah tengah bulan la ko gedik nak makan sedap sedap..
tgk dompet cuma ade no 50..SEKEPING!!!!

Msg fariz..cuba nasib ngajak en somi ..mane tahu ade can nak mintak belanja..
bahahahahah..
yunk..teringin makan sate kajang kat gatri tu la..boleh??

xde duit la..ni tingal saving smentara tgu gaji..tapiiii..emmmm..boleh la..
"duit boleh carik"...

yessss..tu tredmark laki hakak..and yg paling aku suke dengar..
kalau teringin ape ape belasah je la..beli je la..
DUIT BOLEH CARIK..ye..boleh carik katenye..
walaupun mengaggau carik duit lepas tu...kahkahkah

malam tadi kitorang pergi..
lepas mahrib gerak..dari rumah aku 20minit cam tu sampai..
kalau korang nak tahu..
dekat hentian haiway gatri tu ade Sate Kajang Haji Samuri..
aku tak sure baru bukak or da lame ade kat situ..
dulu asik berangan je nak rasa sate kajang..
tapi fariz membohong aku..die kate sate kajang tu ade kat kajang je..
tak kuase la nak redah jem semata mata nak makan sate..
ehhhh..ye ke??cam tu ke??jauh ye..okey la..tak payah la carikk..
untung sgt dapat bini buta jalan...kena bohong pun a'ah je la..

rupanya betapa sengal and begongnya aku..kena bohong idup idup dengan fariz..
jauh katanya..dekat dekat sini tak de katanya..hishhhh kuang asam sgt..
skali goggle sana sini..lahhhhhhh..sebelah rumah ado hoiii..


Sate Kajang Samuri ni sedap..lembut..besar..
secucuk 80sen..ade macam macam sate kat situ..
aku tgk sate rebbit pun ade..kambing pun ade rasanya..tapi tak pernah oder.. T_T
tekak kitorang laki bini layan daging and ayam jer..


ni kali k3 aku makan dekat sini..pestem makan..pegrhhhhh..mengancam...
seken time makan..aikkkk..apasai sambal die masam??da basi ke???
tapi tekak nak jugak makan sate ni..kali k3 makan..owhhh..ok..sedap balikk
sate die pun lembut lagi..mesti sate baru ni..

kalau makan kat luar kitorang mmg makan tak berapa kenyang..
sebabnya ini anak...mula mula behave...wahhh elok duduk main air kotak die..
berjaya 2 cucuk sate masuk mulut mummy...


lepas 10minit faeeq da buat perangai die..
time ni makan da tak nikmat da.....
turun je dari babycher tu maknanya terlepas dari penjara..
mak ko wajib jadi tarzan kan...kan faeeq kan???..
sabar sabar..tak pa..mummy kontrol cun lagi ni..
cuba lagi jadi ibu misali..masih makan dengan sopan gitewww..

 

tapi ni da tahap muka singa..rimau..kebau semua menjelma..
die da tarik tangan apak die ngajak tgk lampu la..basuh tgn la..sorong kerusi sama sama die la..

heyyy...papa kamu belum kenyang lagi faeeq..plzzz la!!!..
tak pe la..ayang makan..i pegi layan faeeq dulu..kita ganti ganti makan..
grrrrrrrrrrrr...anak anak..nasib baik anak aku..
kalau anak org lain da lame kuku ketam mak ko ni mencengkam..
tak bagi can langsung mak apak die makan ghometik ghometik... T_____T


fariz muka bengis..tapi hati die..alohaiiiii..penyabo...penyabo sgt..
bab tu yayang angat kat tamu..mihmihmih..
aku muka ahli syurga katanya..tapi hati..neraka...grrrrrrrrrrrrrrr..





#cuma nak peringat kat korang...
kalau festem korang makan  kt sini da terasa kuah sate tu lain macam..
better korang komplen..bahahaha
aku nak komplen sogan..tapi tekak nak jugak datang balik mkn kat sini..
ehhhh..jampi serapah ape dorang pakai ye..
opsssss..tak la..aku mmg gila sate..
masa aku termakan kuah masam tu dorang masak terlebih letak asam keping kot..
tetttttttt....



PEACE - V

Tiada ulasan:

Catat Ulasan