Isnin, 22 September 2014

Layan Jajan Masa Anak Tidur..

ekceli aku bukan lah penggemar jajan..
tapi kekadang sambil layan layan candy crush...
mulut nak la ngunyah kennn..
tapi di sebabkan ade anak kecik..aku lupekan lah hajat tu..

tapi semalam tebeli bende alah ni...hoiii..bende alah ko cakap makanan tu..kejam..bahahahaha
beli sorok sorok..kalau si Faeeq nampak mesti die mintak..
aku laki bini mmg tak ngaja anak makan jajan..
umor baru setahun jagung oiii..tak baik utk badan die..untuk otak die..
dah la perasa die melampau lampau kekadang..tak baik sesangat tuk budak budak..
tapi nak buat cam mana kan..masa aku anak beranak je kat umah..
mampu lah aku larang faeeq dari makan jajan jajan ni..
tapi bila balik kampung..jumpa sepupu sepupu die yg da besar dok mengunyah jajan..
lepas tu di bagi pulak faeeq rasa..lepas tu faeeq pun mintak lagi..
sumpah aku tak mampu larang..sebebnye korang paham paham sendiri la kan menteliti org sekeliling..
tu lain entry la nanti aku cerita macam mane bebelah baginye hati aku ni..

di sebabkan aku yg teringin..aku beli..pas tu sorok sorok bila nak makan..
jgn bagi si betuah nampak...
malam tadi ehhh..elok pulak la die tidoq awal..aku ape lagi..
terus ngadap MISTER POTATO sorang sorang..
ajak farizmkan..tapi pakcik tu mmg tak layan jajan..aku makan sorang sorang sambail bercandy crush..
puhhh nikmatnyer...game tak lepas lepas..jajan habis sendiri hadap..

 
Faeeq ni kalau tidoq mmg syurga bantal..
semua bantal bantal die..
lebiyuuu anak..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan