Isnin, 29 September 2014

pegi stadium bawak anak kecik ....PENAT!!!!!!!!

Salam olszz..

Ishhh..lambat sikit loh menhapted cite ni...
hakak bizi dek non..koje opis da serupe koje rumah banyaknye...
tak suke...penat otakkk...

okeyy..meh reles otak..
Sabtu tadi sape tengok bola selangor lwn Singapure angkat tangan!!
kat umah ke kat mamak ke kat mane???

aku nak bagi tahu ni..aku tgk kat stadium ko...-tak de sape nak kesah aku tak kesah okeyy-
caye tak..caye tak..bahahahaha poyo je kenn..

meh cerite sikit..
malam jumaat ari tu Fariz de bagi tahu..
sabtu nanti kite pegi stadium tgk bola ye..
ehhh..sjak bile laki aku paham bola ni..
nak bawak anak bini lagi...macam ye macam tak je..
aku ye kan je la..tanye mane dpt tiket??
ade kawan jual..5hengget 1..beli 2 je..bebudak pree masuk..
owhhh...okeyyy..


sampai la harinye...fariz siap request..ironkan baju merah die..
ishhhh...t-shit pun nak iron ke??pegi tgk bola je pun..bukan intebiu keje..
faeeq pun kena pakai baju merah...
mummy mane ade baju merah???
alahh..pakai baju pape pun tak pe..
aa??ekk???blurr jap...
korang acam acam wajib bebaju merah..
aku baju pape pun tak pe...sampai hati taw...
bukan cakap nak ajak carik baju ke..ape ke..nyampah taw...

gerak lepas mahrib..siap siap solat dl..terus gerak..
sampai kat gatri..nahhh..dari jauh da nampak kejemman die...
fariz kan pakar carik jalan lengang..tak payah guna waze da...
die pandai saje..lalu jalan ke mane tah aku pun tak tahu..
tahu tahu da jumpe giant 13..hahhh..da dekat la tu...
elokkan..aku buta jalan..nasib dapat laki celik jalan..
tak la sesat sesaje..

sampai je..huiii..paking da penuh gile babas...
kitorang paking pun jauh nun kat tapak pasar karat..
alahh..pasar yg dekat dengan stadium malawati hari ahad pagi tu...
pas tu menapak la anak beranak..
si faeeq pun bukan main eksen..tak mo di pegang langsung..
nak jalan sendiri..haishhh..budak sorang ni..sabo je la..


masuk je pintu pagar stadium tu.. ehh..ramai betul yg jual jersi..jual bendera..
mahal mahal belaka..bahahahah...biase la tu kan...
ni dak tecik ni nak nuget..pas tu apak die belikan ape tah nama benda kat kepala tu..
da rupe pendekar selangok tu..
elok pulak tak kesah kepala die di ikat gitu..
try pakaikan topi..melompat macam ape tah..
tak suke betul die..kecuali songkok..

masa ni kebetulan mak aku pun ade..amboiiii..mak aku pun join..
tapi pegi ngan apak adik aku la...ehhhh..apak adik aku?? T_T
apak tiri aku ler...
masa ni mak aku da banyak kali call..nak jumpa cucu intanye...
mak aku siap da dapt sit..kat pintu 18 katanya..
yg kitorang tekebil kebil lagi beratur nak masuk...
orang gile ramai..macam semut baq hang..
ape yg best sgt nengok bola ni pun aku tak tahu..pestem kan...

masuk masuk terus serbu pintu depan..pintu 5 kot..
nak duduk betul betul depan padang katanya..tapi seat semua da penuh...
makanya bergerakla ke pintu 18..fariz tak mo..die cakap tak best..sbb belakang pintu gol..
alahai...tak kesah la..bukan awk yg main pun cek abg oiiii...
janji anak selesa sudah la... kang berhimpit himpit dengan org..anak tak selesa..
mak apak die pun xsyok nak nengok bola tu ha...
so masuk je la pintu 18...bahahahaha ...


masa ni pemain pemain veteren yg main..Veteren Selangor lawan veteren Singapura
masuk masuk da 1 sama..dorang lawan awal sikit..
aku??aku tak de nafsu tgk bola..bahahahaha tak bes langsung aku rase..
org dok jakun jerit jerit....aku booo layan...
buta bola keennn..da la duduk belkang pintu gol..jauh bebeno pulak tu..lagi la tak benafsu...
hishhhh..masa ni da jumpa mak aku..faeeq da melekat pun ngan nenek die..
gambo tak abek...xde mud..orang atas bising bebeno...
merungut kat laki aku..cakap hishhhh bising sgt..
fariz buat muke..nak senyap pegi tgk wayang la..jgn tgk bola..
bahahahaha..dapat sebijik..mengada sgt...

 ni muka exaited ke muke nak yakkk ni paeeq???hishhhh tak paham mummy


time ni si kecik ni good boy lagi..belum tunjuk belang n ragam die..lepas 15minit.....
bahhahaha..yang die nak susu la..nak kopok la..naik air la..nak main tangga la...
hishhhh...sumpah tak best pegi tempat cenggini dgn anak kecik..
nak pegi lagi tunggu kamu besa la faeeq..


selpi jap anak beranak..ni si faeeq da mula buat konset die sendiri..-abaikan pipi pau hakak-
nak melompat saje dah..dah boring dah...
bola da mule pun aku tak perasan..dok melayan kerenah die...
betul la org ckp..penat bawak anak kecik pegi tempat cenggini..
separuh masa pertama je bertahan..lepas tu kitorang blah..tak sanggup da...penatttt..
faeeq da mintak naik tuun tangge.. 

manje manje ngan fariz mintak belanja ABC kt uptown..
yes dapat...tapi tak sedap pas tu da mahal..
kalau mahal sedap tak de hal..tapi mahal pas tu ape tah perisa  die tu dah masam..
nak bayo igt menten la rega 3setegah..ngupenye idok...da 5hengget..sabo je la...

pastu terus balik...denga kat redio selangok menang 2-1..
yesss..ta rugik pegi...tapi rugik tak dapat tgk sampai habis..
hai la anak jom balik
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz



*Korang tengok bola mulut tak payah celupar sgt la..perlu ke B***** kn..si** kan pemain tu..
nak bagus sgt main,korang la turun padang pg main sane...




PEACE @-->---

Tiada ulasan:

Catat Ulasan