Khamis, 13 Februari 2014

Pengalaman Mengandung - Alahan yg pelik2

Assalamualaikum..

hokeyyy..ari 2 aku da janji nak info psl preggy mummy n besalin senang kn...

Ari ni de mase secupik ni sambung menaip..

Aku dlu mase mengandungkan Faeeq..segala bagai info..nak tahu 2..nak tahu ni..aku jarang tanye org sane sini..xtahu la kenape mulut berat nak tanye..ngan mak aku pun aku jarang tanye2..

semuanye aku amik n tgk dri blog2 org..contohnye blog "URBAN MOMMY" safiyyah osman..tp sekarang da tuka name da.." BLOG UNDER CONSTRUCTION"..pas 2 blog sis aty "AKU BUKAN BIDADARI"..n ade lg 2,3 blog yg aku folow tp lupe da manenye..

banyak sgt info dri dorg aku ikut..
dari anak aku sebulan dlm perut sampai la nak kelua..
dari aku bace blog2 dorang sampai la aku bejinak2 nak jd bloger gak tok syer2 info..
wahhh..hebat kan..wekkkkkkkkk
tp haram..xde 1 folowers pun...kihkihkih

Yeahhh..
aku dulu mule2 pragnent mmg mabuk tahap ok2 je..
masih boleh control..
masih boleh drive kreta g koje..
Ijok - Shah Alam
Shah Alam - Ijok
bila bangun pg yg kompom2 4 bulan aku tangung seksa badan rasa demam kura-kura..
bahahaha...
amacam rasenye??
rase ko demam 3,4 ari xok2 ...

tapi rase 2 sampai pkul 10pg jer..
aku tetep gagahkan diri pg kerja..
sampai ofis slalunye aku mesti ke toilet tok meluahhkan hajat yg dlm perut ni.. bukan bery-bery lohh!!
TP MUNTAH

ok lepas perut da slesa..
tekak da ok..
brfs aku jarang amik coz pg2 mmg aku xleh masuk makanan..
kalau x..alamat toilet yg mkn blk brfs aku tuh..
huhuhuhuhu

tepat kul 11...
otak aku ni mcm da set untuk ke surau then titooooooooooo...
hohohoho...
bos aku mule2 begang..die marah aku asek tido je..
lepas da berbulan bende yg same aku buat time2 pkul 11..
die on je la...
ibu mengandung jgn di halang ape2 die nk buat..
ko layan je...
kihkihkih...

almaklumla ...Bos aku tuh LUM KAWEN aka ANAKDARATUA..
opsssssssssss...
sory kak ema..
so xla die merase ape yg aku rase..
tp die baikkkkkk sgt2..
aku syg sgt kat die...huwaaaaaaaa (BODEK)

hokeyyy..aku akan bangun lepas pkul 1..
untuk MAKAN!!!
aku mmg kuat makan..tp berat xnaik2..4bulan pertame je ye puan2..
aku mesti carik nasi..
lauknye mesti ape yg aku mimpi dlm tido td..
hahahaha..ko hado??mampu nak bg pe mulut nk???

Alhamdulilah..tekak aku mkn pe yg de kat kedai mkn je..
xde la nk yg bukan2 pung..
sirius aku xde rase pe yg org rase pe 2 MENGIDAM!!!!
sebab aku nak mkn pe yg dlm otk nk...
n semuanye ade je kat malaysia ni..
so xde la susah laki n mak aku nak sdie kan..

Cume aku ingt aku teringin sgt nak mkn masak lemak nangka..
nak yg mak mertua aku buat..
nak mintak sdri malu!!!!
hahahaha
walaupun duk serumah..ye la kan mak Fariz..bukan mak Adda..
kikikikiki
kalau mak Adda mmg da mcm2 aku mntak da..

even mak mertue aku 2 takut nak buatkan takut menantunye ni kembung kang!!
tp die buat gak...
Mak..tq..syg mak sgt2..walaupun xtunjuk dpn mate kite syg mak...sebenye mak la penyelamat DUNIA AKHIRAT..sobssssss..sobsssssssss tibe2 nak nageshh

So aku mkn dgan lahabnye!!!

panjang sgt cerita kelaut seyyy...

ok..ok..mula balik..
mase prgnent dlu..
aku alah ngan

  • Bau husbnd (aku rase die busuk gila n salah 1 tanda aku mengandung ank laki2..huuuuuuuuuu)bau die aku rse nak bg penumbok je..lg2 bau rokok die..heeeeeeee..xkesah la spe yg merokok pun..asal bau asap rokok aku pun stt loya..mmg hagin meluap2..magsenye..FARIZ la kena hambat..kakakakak..nasib baik laki aku ckup baik n pnyaba mlayan bininye yg segek time ngndung ni..ngndung anak die kn..hadap la ko...hahahahhah..
  • Pas 2 aku xboleh tgk PC komputer lme2..sampai aku mntk exkius dri bos..xboleh taip surat coz xblh nk tgk kmputer...Bos aku lyn je la mak buyong yg ngade2 sgt ni...bukn mengade oiiii..mmg xboleh...n pecah rekot...2 bulan aku xtgk FB..klu x...aku la hantu FB..syg n rugi klu xbkk...hahahahaha
  • Xblh tgk hp..dlu hp blakberybery...konon2 de wet lebeh laki bg tok hantaran 2 pas kenduri trus g crik hp..exited nk berbery-bery..trend kn time 2 BBM...hahahaha tibe2 pas sbulan guna tgk hp 2 aku nk muntah.. asal tgk je rase loya!!rupnye de isi sudehhhh...sampai kesudah laki aku yg begayo guna bery-bery 2..aku?????hp cabok nokia tot tet tot tet lama zman bujang aku guna..sampi klua anak..hp da pecah2 skrin ke baling sane sini..bery-bery aku yang apaknye guna plk da rongak sane sini kena gigit si anak...Alahai PaeeqMamim,,

2 alahan jenih ape xtahu la mak ni nak oi..
aku sorg je yg ngadap alahan bukan2..
tanye kwn2 lain yg sme2 ngandung..xde pun..

lg 1 aku cukup anti dgn laku NAJUA LATIF yg pe ta tajuknye ta..
Untuk dia oiiiiiiii..untuk dia oiiiiiiiiiii..untuk diaaaaaaaaaaa..
sbb de budak opis 2 ari2 dok psg lagu 2..
time 2 da la tgh mabuk kepayang..
ari2 die pasang2..
ari2 aku denga..
sampai muak di buatnye..
bile denga je kt redio lagu 2..mmg ak off terus...
bnci tahap gaban la org ckp...

2 la alahan..jgn tanye kenape n kenape?????
xde jawapan..
bile budak da kua..segalanye kembali HOKEYYYYYYYYYYY

kuikuikui..











Tiada ulasan:

Catat Ulasan