Khamis, 29 Mei 2014

Wedding Bella+Faiz vs Faeeq Semput

Huhuhuhu..

Wish tahniah je yang mampu..
hadiah ke mane..
rewang ke mane..
ape pun xboleh..
grrrrrrrrrrr

 Si Faiz tgh dedebor...

 Ececeh..mcm Makbel plk yg lebeh2 mintak kizz..hikhikhik

 Sweetttt..

 Sedeh giloxx aku xdpt tgk sume ni..:(

4/5/2014
Slamat sudah lagi sorang adik kesayangan aku jadi hak org..
abih da jugak anak dare mak aku..
ehhh..ade lagi sorang..umo baru 5tahun..
so jgn ade hati nk gedix2 kawen sebelum abis blajo n da kerja carik duit sendiri ye..
huhuhuhu

Tapi nak di jadikan cerite sedih..-sedih sgt-
Faeeq semput..
Demam tak ape tak cume batuk2 sikit je..
pun boleh semput!!!

1/5/2014 .
Sepatutnya aku da dekat kampung rewang..
tapi yg jadi sedih sgt..
dak Faeeq boleh la semput..
dengan rela hati kitorang hantar ke KPJ..
aku xjangke pun kena admid sbb die semput tahap biase2 je..
lasak masih boleh tahan..
demam pun xde...
tapi da namenye hantar ke swata...
so admid la...

 Haa..korang tgk muke girangnye..sakit ke ni???
 
 Xboleh duduk diam..namenye nak suruh rehat atas katil???
TIDAK!!

ha..yg sakit anak..bapak yg over siap berselimut bagai..
mmg over apak ko Paeeq..

3hari la betapa kat spital jage org sihat..
aku yg rase nak demam melayan dak Faeeq ni...
time kena neb dengan die meronta2 sepak tu sepak ni xmo sedut..
nasib baik la nurse2 semua baik2 belaka..
Doc die lagi la super duper baik..
doc cina..
name aku da lupe..sirius baik..

merayu2 aku nak balik bagi tahu aku de kenduri..
adik kawen..
hampeh xbagi nye kitorang balik..
Faeeq g super sihat tu luaran je yg sihat..
dalaman die kahak banyak..
xpe la anak..demi kamu mummy rela xdpt join kenduri..
sedih aku dapat call dari mak aku kate xpe la..
ramai org tolong mama..
jage Faeeq elok2..
waduhhhhhhhhhhhh..runtuh air mate..
mesti mak aku da macam caplie caplin da buat semua kerja..
sepatutnya aku la yg sebok tlg tu tlg ni...
tapi aku xde..
sedih giloxx..

To Mama = Sorrryyy sgt2 sbb semua yg xdi jangke jadi..
To Makbel = Soryy xdpt ade time u perlukan pmbantu..soryy sgt2..
To Faiz = Plzzz jge bella lok2..jgn buat die nangis..die tu sng meroyan..grrrrrrrr
To Faeeq = Jgn la slalu sakit syg..susah ati mummy kmu ni...
To Fariz = Tq cyg..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan