Selasa, 10 Jun 2014

El Nino Da Start ker??

Panas.........Panas...........Panas............

Hahh..korang rasa tak bahang kepanasan sekarang??
aku rasa malam semalam..
balik dari kerja rase panas semacam..
dekat ofis pakai ekon mane la rasa pape..
sedap je sejuk..
sampai rumah..nah ko..gila panas!!!

haishhh..
aku jenis org tak tahan panas..
kalau dekat rumah da macam cacing kena bakar da..
tiyak ni da becak mcm kolah mandi da..
haishhhh..pengotor..!!

almaklumla..
badan subur ni peluh boleh tadah pakai baldi..
asek la kena ejek dek laki aku tu ha..
haishhh..baju u da basah..
lagi tiyak u tu ha..
yekkkkkkkkkkkkk..

hangin 1 badan aku dibuatnye..
lagi panas badan ni rasanya..
mengejek tak habis2..
ko ingat aku nak ke dapat tiyak lencun ni ha????

aku tgk anak aku pun bepeluh  serupa org baru lepas mereton..
Faeeq tu mane la tahu duduk diam..
bejalan+main je kerjanya..
aku just pakaikan die pempers je pun harus and wajib basah lencun badan die..
kalau pakaikan baju tak tahu la mcm mane rupenye..
ishhh..kesian die panas..

Fariz tak payah sembang la..
badan sekeping mcm ikan kering mana tahu panas..
lemak langsung tak de..
aku 2 beranak tidur kepanasan..
kipas atas + lagi kipas bawah..
si Fariz boleh tarik selimut kesejukan..
seronoknye..
grrrrrrrrrrrrrrr

toinggggggggggg..
lepas tu baru teringat..
ehhhhhh??
Da strat ElNino ker???

aduhai....



YaAllah..
Baru sehari rasa pun da nak meroyan..
ni 6 bulan??
esok bulan puasa pun panas membahag??...
Subhanallah..
sabar-sabar-sabar

kalau ingat awal tahu hari tu pun ade gak kejadian panas berlebihan macam ni..
kebetulan ada 1 malam tu boleh elektrik tak de..
tido dalam kereta kitorang anak beranak..
hahhahah

mau jadi mcm tu lagi ker lepas ni??
catuan air pun jadi lagi la ye???
ohhh no!!!!!!!!!!




Tiada ulasan:

Catat Ulasan