Khamis, 17 Julai 2014

MH17 Terhempas

YaAllah..Malaysia di uji lagi..
rasanya tregadi MH370 belum lagi setel..
malam tadi tambah lagi 1..
betubi-tubi jugak dugaan untuk MAS..

Malam tadi aku da tidur pun masa berita bagi tahu kapal terbang MAS terhempas..
masa tu Fariz tgh tgk tibi..
tiba2 kejut aku..bagi tahu kapal terbang terhempas..
tgk kat astro awani..aku dgn mamau bangun la tgk berita..
masih tak percaya aku suruh Fariz buka tibi 3 pulak..
betul ke ade kapal terhempas..kat astro awani tu pembaca beritanyer ter gagap-gagap..
tak kompiden aku tgk..
sekali tuka yes..mmg kapal MAS terhempas..tapi bukan sebab kerosakan ke hape..
tapi di tembak then terhempas..
YaAllah..








Sedihnya bila tgk..
dengan raya dah nak dekat..
ade 1 family tu nak balik beraya dekat Malaysia tak kesampaian..


YaAllah..sesungguhnya kau tahu ini yg terbaik..
semoga ada hikmah untuk semua ni..
semoga kami sebagai hamba terus kuat hadapi setiap dugaan dan ujian mu..
amin..
Al-Fatihah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan