Isnin, 8 September 2014

Bila Dia Dah Pandai Pegang Pen

salam uolzzzz

hohoiii..da bape ari tah tak ngapdet blog ni..
kemalasan melanda..lepas tu keja opis beguni guni ko..
tak dan nak cita pape..

okeyy..kesempatan yg hado ni..
nak cerita lah sikit..dah petang da pun baru sempat..
tu pun sbb belek belek gambo kat hempon..tingggggg otak nak cerita samting..

cerita pasal Faeeq lahhhh..

laswik hari bizi aku..kat umah pun aku super duper malas nak buat segala..
kat opis tak tertangan koje..kat umah ape lagi..membongkangkan diri atas katil je la..PENAT!!
udahnye dengan rumah tak berkemas..-harap Fariz kemas rumah..kiamat la...-


lepas tu kain baju  mmg tak terurus sgt la kan..
selalu kalau Fariz letak baju kerja yg dah pakai suke hati die mane nak letak..
aku dgn suke hati lah gantungkan elok elok belakang pintu..sbb elok lagi esok boleh pakai lagi..
tapi mase aku kepenatan...laki aku suke sgt gantung baju kerja die kat pemegang almari..
tu pun lepas kena bebel.. tapinye pen kat poket tak alihkan..
lepas tu si anak pulak da sampai sgt nak mencapai pen kat poket baju koje apaknye tu..
lagi bijak pandai..da tahu cara cara nak tekan pen tu bagi ade dakwat untuk conteng conteng..
setakat ni die belum tahu cara conteng dinding..
nak tgk mak ko jadi harimau jadian try buat..
bahahahaha

kertas nak menconteng tak de...semua buku or kertas aku da simpan..
sebabnya habis segala kelender, Yassin, list resepi mak die beconteng hoiiii...
makanya...nahhh di conteng peha gebu die...



ohoiiii anak ku...
sabo je la....nak marah tak paham ape ape lagi..
mummy belanja la gelak tipu tipu walau dalam hati rasa...
yaampun faeeq...apasai main pen sajeeeeeeeeeeeeeeeeeee..

lepas tu yg wajib terima jelingan MAUT..harus apak die..
sebab pen tak reti simpan elok2..gantung baju ade pen tak reti gantung tinggi tinggi..

haishhhhh...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan