Khamis, 18 September 2014

Botol Ke 3

hohoiii..
kerja segala dah siapkan pepagi..
ptg bos tak de jom la kite pot pet pot pet kat sini ye..



okeyyy..aku nak cerita pasal PERSPIREX..
ni da masuk botol yg ke 3..and paling aku happy..
bau badan da totaly hilang...98% tu aku jamin..
lagi 2% tu kalau acem acem yg tak menyesakkan hidung tu biase la...

punye banyak dedoren aku dah guna..
yag ni paling mujarab..yg ni paling power kat aku..
ye la aku punya masalah ni sampai ke doktor aku rifer..
makan vitamin tu vitamin ni..hasil hampehhh..

tapi tu lah..kalau Allah nak tunjukkan jalan..
sekelip mata jumpa jalan..aku penah cerita dulu kat sini
macam mane aku stres bau badan mangkin teruk..
org sekeliling tak selesa..malu oii...

tapi berkat sabar..usaha n doa..
ni lah yg terbaik..mmg mahal sikit..tapi boleh betahan 2 bulan..
tak pe la melabur sikit..janji kita selesa..
org sekeliling kita pun selesa..

sekarang aku tak pakai hari hari dah..
seminggu 3x aku aply..macam yg sepatutnya..
sebab bau badan pun da natural kennnn..
boleh la berjimat lepas ni...
perspirex ni da umpama nyawa aku dah...
tak de dedoren ni...menggelabah aku..
seram gila bau badan aku naik balik..

bila org tak kata kita busuk..tak kata kita acem..
syokk oi..selesa nak jumpa org..selesa nak jenjalan walau 1 ari tak mandi pun..
lagi sonok bila husbnd baring kat lengan tak tutup tutup hidung..
alololo..anje la iye tu..yayang angat angat lahhh
bahahahahahah


PEACE @--->-----

Tiada ulasan:

Catat Ulasan