Rabu, 17 September 2014

Rambut Budak Nakal

masa balik sekinchan selasa tadi..
aku menyempatkan diri pegi gunting rambut..
rambut da rosak oii..lepas tu tahap keguguran die..perghhhhhhhhhhhhh
da macam rambut orang kena lukiemia ye tuan puan..
naik rimas aku tgk rambut besepah sepah...
dari ruang tamu rampai ke bilik air..ade saje rambut..

nak kate rambut faeeq..mmg menipu sgt la..
rambut budak tu baru lah anak anak rambut je ha...
kalau cakap rambut fariz.. mintak penampo la kan..
dah aku sorang je bidadari berambut mak lampir kat umah tu..opkos la rambut aku...
bahahahaha..

dengan kesempatan yg selalu tak ade tu..then kebetulan hari tu macam free je..
mak aku pun ade kat umah..faeeq pulak tidoq..suruh mak aku jage faeeq jap..
aku lari pegi saloon..ajak fariz teman..mula mula liat bebeno nak meneman bini..
takut sgt nak menunggu aku buat macam macam kat rambut..lama la..tu la.. ni la..
dah jadi mak mak ni..lepas tu kepala da tutup cantik cantik dengan tudung..
tak kose la aku nak buat pape kat rambut..rasa nak botak lagi syokk kot..
tapi hudus da macam toyol la pulak nanti..bahahahaha

untuk mengelakkan aku gedik buat bukan bukan kat rambut
- nafsu membuak buak nak kasi stim-
masuk saloon cikai je..harga pun murah..
kang masuk saloon yg mahal kang,..mmg perabih duit..
elok masa pegi tu tengah hari..orang langsung tak de..lengang je..
dapat la aku terus gunting... aku mintak potong V je..bagi boleh ikat sikit rambut tu cukup..

tiba tiba si peneman aku request nak jugak trim sikit sikit rambut die..
okeyy..trim rambut tu..da serabai aku tgk..naseb masuk saloon murah..
kalau masuk saloon mahal mmg NO!!!!! aku tgh bajet bajet duit ye...
kudukut tak..kudukut kan..tgh bulan wajib kudukut..

Pic sendiri tak payah la tunjuk..
laki aku cakap..aurat tu yunk..aurat tu..dosa i tu..
okeyyy bebeh...i syg u..i tak tunjuk
bahahahahahha

masa proses trim trim berjalan..dok la menyembang dengan nyonya potong rambut tu..

-Amoi..U punya husbnd kepala manyak panjang..jadi i potong rambut dia ini macam lohhh.. 

-Okey nyonya...janji cantik.. 

-Amoi..husbnd u punya rambut ada kerinting bahagian depan ooo..olang cina cakap..ini budak manyak nakal!!!

-hahaha..ye ke nyah..pandai la u..husbnd i mmg nakal lorr...
tapi masa budak budak la..sekalang sudah jadi bapak org lorr..

hahahha..macam macam..cine pun ade kepercayaan die sendiri..
tapi mmg betul pun..MIL aku selalu cakap fariz dulu kecik kecik nakal..
tgk muke pun tahu..bengis semacam..
tapi dah besar ni anak paling sayang mak die..bahahahaha

budak nakal mmg macam tu..perangai nakal..hati die baik..
nakal nakal fariz ni..dengan mak die mmg selalu mengalah..
nakal nakal fariz ni..cakap aku jarang die bangkang..
hahahaha..hebat tak penangan kasih sayang wanita dalam hati budak nakal..
 
dah siap semua..bayar 18hengget je uolssss...
murahhh kan..2 kepala tu..try masuk tempat mahal..
mau tak 50hengget terbang...
okyyla..tu je nak cerita...byeeee


PIACE @--->-----

Tiada ulasan:

Catat Ulasan