Selasa, 2 September 2014

Cabaran 30 hari : Hari ke 2 & Cara memenangi Hati Saya

Salam uolszzzz..

wahhh..tajuk tak mengalah..nak memenangi hati saya..
ape caranya pun aku tak tahu..bahahahahah
Fariz je la tahu..
sbb die je yg da bejaya kunci, penjara,ikat,mangga and segala bagai yg berkaitan hati ke hati ni...

ekceli aku ni tak de yang sepesel nak di menang menangkan hatinye..cewahhhh
tetapi untuk cabaran hari ke 2 #KelabBloggerBenAshaari ni...aku try la senaraikan yer..

ehem ehem...puhhh puhhh - jampi jampi sikit-

1- aku ni simple..org baik dengan aku aku baik dengan org..org senyum dengan aku..aku senyum dengan org..see, mudah kan..tu pun da buat hati aku terpaut..grrrrrrrrrr

2-aku kuat sentap..lagi lagi kutuk aku gemok..ehhhh aku gemok ke??tetttttttttttttttttttttt tapi senang je nak bagi aku cold blk...cakap aku kurus...compom aku senyum sampai telinga..kahkahkah..yg penting korang harus pandai buat muke bebek utk muntah tu jauh jauh bukan depan aku..bohong sunat sikit kat aku ni..aku okey je..tak amik pot pun...bahahahahaha

3-emmm..selalu selalulah belanja aku makan..kikikiki dulu Fariz f1 time nak kawan aku pun ajak minum...
sekali belanja sirap bungkus minum tepi tasik je lorrrr..ehhh, tu la buat aku jatuh cintan...die kate romentik cam tu..walaupun aku rase..puiiiii..kedekut...tapi da tangkap cintan sirap pun sirap lahhhhhh..

4- aku suka gila org yg caring...lagi lagi selalu sgt la bekup aku acam bos aku..hahahah aku buat salah mesti die bekup..tak pernah lagi kondem aku..depan aku la..belakang aku, aku tak amik kesah ko nak kutuk ke kondem ke..janji aku tak dengar..likeeeeee u la bos...

5-aku syg gila gila kat anak aku...aku syg org yg syg anak aku..yg penting tak propa..syg sungguh sungguh..syg betul betul..sbb aku ade 6sense..aku blh tahu org tu ikhlas ke tak syg anak aku..jaga jaga..aku memerati..bahahahahaha..hebat kan..

huiiii..susuh gile aku mikir ape aku nak senaraikan utk cabaran hari ke2 ni...
kikikiki..tapi aku totap sahut cabaran tu..kalau korang bace macam bukan cara nak memenangi hati aku..
soryyy stoberyy la ye...sumpah tak tahu ape caranya...hahahaah
ni je la yg aku mampu senarai....harap uolszzz enjoyyy kenal aku...
sebab aku enjoyyy nak kenal korang...


PEACE @-->----

Tiada ulasan:

Catat Ulasan