Rabu, 1 Oktober 2014

akhirnya dapat tukar pengasuh

dah lama aku plan nak carikkan faeeq pengasuh lain..
pengasuh sebelum ni bukan la tak baik..baik..cume ...cume..cumeee..
asek2 bagi anak aku tido..asal fariz amik awal dalam pukul 3 ke 4 petang cam tu..
faeeq tgh tido..mesti tido..
kat rumeh kemain liyat nak tido anak aku ni..main memanjang...
jadinye kalau dah siang tido je..malam mmg jadi burung antu la..
celik je..ajak main je...

ade gak niat nak hanta kat taska ke..boleh belajar belajar sekali kan..
tapi..alahhhh..macam kecik sgt lagi je nak suruh belajar..
kang boring pulak..esok da mmg kena masuk taska betul da malas pulak nak belajar..
-lain mak apak lain pemikiran ye olss-

lepas tu da 2 3 kali gak aku perati ade kesan gigit lah kat belakang badan...
ade kesan lebam lah kt kaki..paling aku sedih..kesan melepuh..
tak la besar..tak la teruk...tapi aku ni sebagai mak...
aku sendiri tak penah buat die belebam..
aku tak penah bagi die main api..tgk anak macam tu..sedih oiii...


alhamdulilah..fariz da jumpa pengasuh baru..
die kan slalu buat wayering umah org..
ade 1 hari tu betulkan ape tah kat umah akak tu..
pas tu tgk die mengasuh budak..
tanya tanya nak tak jaga budak lagi..akak tu macam  tak nak..
tapi sbb da kenal fariz..boleh la try hantar..seminggu dulu...
baru hari ni hanta kat tempat baru..
hope okey la..nampak macam okey..rumah pun bersih..
semoge anak aku slalu la dilindungi...
aku mmg mak yg tak sempurna..
aku thu anak aku pun kadang kadang nakal telebih..
tapi aku ttp nak bg yg terbaik kat die...


mummy lobiyu yayang...


PEACE @--->----

1 ulasan:

  1. Macam mana boleh jadi kesan gitu kat badan dia... sabar aje la.. nak tuduh melulu.. susah juga...chaiyok... cari aje pengasuh lain..

    BalasPadam