Rabu, 8 Oktober 2014

Bulan Westen : Misi Menternak Lemak

Minggu ni aku di bagi peluang utk menternak lemak bertan tan dlm badan..
kekdahnye selang  bape hari ade je rejeki nak makan westen..
tu belum tambah lemak sup tulang daging raye qurban lagi tu...uwaaaaaaaaaa..nanges..
kalau tak sebelum ni sampai leleh air lior bile lalu dpn tree steak house..
mampu jeling tepi tingkat kreta je..
nak singgah makan pikir bajet seterusnye..ckup ke idok..cukup ke idok..
tapi bulan ni..hamboiiii..sume kedai westen dpt masuk...
rezeki..rezeki..rezeki...

dgn itu dpt la aku cuba 3 tempat yang belainan..
menu yg belainan..n rasa pun lain lain..

hari tu aku ade ngapdet yg aku makan kat Chop 'n' Steak ...
sampai serdang ngajak laki semata mata nak makan westen..tah pape tah..
yang sekangkang kera ade,,yg jauh nak di terjah...
ehh..skali skale jalan jalan carik makan ape la salahnye..

lepas tuselang bape hari  kelua ngan geng gugurl pulak...
ehhh..menu dorang westen jugekkkkk...makan kat Steak 'r' House..

then malam semalam fariz nak repet Lamb Chop die..
kan makan kat Chop 'n' Steak hari tu tak puas katanya..
tapi pegi yg dekat ngan umah je..Tree Steak House..
ohoiiii..tetibe laki aku jadi penggile westen..
nak lompat lompat ghase sebab..
laki ai  ni kalau tekak die tak kenan nak makan makanan yg  permaisuri hati die ni kenan..
mmg nanges sedu sedan la ngajak lagi tak di layan..
like makan shusi..bahahahaha die takut badan berulat..
heyyyy pakcik..makan skali skale xde nak hinggap la cacing kerawit tu kat badan..
haiyakkkkk...laki ku mmg pelik makanan sikit...


Chop 'n' Steak
 Seri Kembangan
:Menu:
Lamb Legs - RM 15.90
Shizling Chiken - RM 11.90
Hot Dog Special - RM 4.50

aku bagi 7 mintang utk restron ni..

 HR Steak House
No 56 Jln Alang
Kampung Baru K.L

:Menu:
Chiken Sizzling - RM 10.00
Roasted Chiken - RM 10.50
Lmab Chop - RM 10.00

ehhh..dekat resit HR Steak House..tapi kat senbot restron Steak 'r' House..tahhh.. kompius...
tak kesah la..pas tu aku bagi 8 mintang utk restron yg ni pulak..sbb MURAH!!! T_____T


Tree Steak House
Lot 3028, Kg Paya Jaras Tengah Laluan Besar,
Sungai Buloh

:Menu:
Palm Lamb Blakpape - RM18.50
Nyatoh Sizzling Steak - RM 18.50
French Frice - RM 3.50

Kat sini sos die blakpaper die TERBAIK..korg blh cuba..mmg sedap..tak tipu..
yg lain pun sedap..cume tekak aku mmg layan lah sos blakcpaper kat tree steak house ni..
aku bagi 9 mintang...tapi nama menu die pelik pelik sikit bunyiknye..memule aku pun sengal sengal nak sebut..nyantoh lah..palam lah..kektus pun hadoo lah...tak caye pegi makan kat situ..

gamba aku amik hat aku punye je..fariz n faeeq punye makanan mls nak snap..dah lapoooo..terus ngappp...



slamat mencube semuaaaaa

PEACE @--->---


Tiada ulasan:

Catat Ulasan