Isnin, 1 Disember 2014

Faeeq berambut panjang..

hahhh..apa pendapat korang??ape??ape??

ekceli aku teringin..teringin sekali je tgk muke Faeeq dengan rambutnye panjang..panjang sampai tengkuk je..macam mana rupa die..lepas da panjang tu snap gambar utk kenangan then potong lahh......tapi otak dok ehhh..ehhh.. ehhhh..orang tak mengata ke...ehhh..kang orang cakap anak nak jadikan Faeeq pondan pulak..ehh kang org kata aku mengajar anak pekara tak elok pulak..

tetibe kang...ahhhhh..pedulik ape aku dengan mulut org mulut org...anak aku..suke hati aku la...rambut lelaki panjang kan sunnah nabi..dahhh..tetibe ken...bahahahahaha..tapi kekadang aku yg selalu sentap dgn mulut org...hati tisu sgt hakak ni dek oiii...lekly aku suke nengok anak Tomok si Arrian tu..walaweyyyy...comel bangetttttttttttttt..lepas tu anak Fynn Jamal...si Arjuna..comellll gile...22 rambut PANJANG...sgt cute...

ni bukan kes nak meniru anak retis ye uolsss..sekali sekali transpon anak sdiri best kot....saje suke suke sementara anak  kecik kecik ni..esok da besar da ade akal sendiri..mmg mak apak nye la kene ikut rentak die pulak...mungkin dekat mata segelintir org budak lelaki berambut panjang tu is didikan tak elok..alahhhh..bagi aku kalau kena gaya mengajarnye...elok jadinye anak anak tu...rambut bukan pengaruh ape ape pun...pendapat aku ye...pendapat korang lain..is okey la..sendiri punye pendapat..mihmihmih...
malam tadi tunjuk Fariz gamba anak Tomok...Yunk..comel kan budak ni..buat rambut Faeeq macam ni agak agak okey x??laaa..org da banyak kali cakap nak buat....ayang je kate jgn la..cam pompuan la..tu la ni la..so xde la nak buat nye..kite buat skali je..da panjang..amik gamba..POTONG pendek...


 Arrian yg COMELLLL

wahhh..lampu ijo dari apak Faeeq......tapi hati aku ni seram seram je lagi...okey ke..org boleh terima ke??nenek Faeeq tak mengamuk ke??bahahahaha yg aku seram mak mertua aku melatah latah kang..seingat aku dulu Fariz kaler kaler rambut  pun mak die bantai membebel sampai last last fariz botak cin terus..lepas tu baru mak dia senyap.(mak die sebab masa tu belum kawen so belum mak mertua aku..grrrrrr)..kikikiki...kali ni pulak  cucu die kitorang pesen pesen kan dengan rambut panjang...hohohoiiiii...aku tak nak bayangkan mak mertua aku jadi tarzan versi nenek nenek mase tu...kikikiki


ni gamba baru lepas trim rambut tak silap..okeyy..tunggu kemunculan faeeq lagi 3 bulan..

 taraaaaaaaa..dora dtg lagi...ehhhh..da 3 bulan ke??nampak naww menipunye..ni edit semate mate..da cam gegel pulak dah...aduhh..kalau rambut betul betul cam pompuan tak ye muke anak ai ni...nantikan kemuculan rambut baru paeeq...kekekekekek



* bukan tuka stail rambut anak semata..tuka stail peregrap sekali..boring yang lame..guna yang baru...untuk tahun baru katenye...


@--->--- PinkRose

1 ulasan:

  1. Iqy pon simpan rambut panjang, abah dia suruh..hihihi...

    BalasPadam