Rabu, 2 September 2015

Betul-betul menguji!!!!!!!!!!!11

aku kan tengah pragnent kan..kan..kan...
ehhh..ade yg tahu ke???
tak tahu nak bagi tahu ni..aku pragnent anak ke 2 ni...mihmihmih
(ade ke yang kesah??ahhhh...aku nak ckp gak)

ni dah masuk 5 bulan  pun..
baru ade mood nak ngadap blog..
lame gile tak boleh bukak..
rasa nyampah nengok blog sendiri..
tah pape tah kadang kadang pikir mood org ngandung ni...heheheheh
tapi tak payah la nak di pertikai..org yang pernah ngandung je tahu rasanya tu hape...

nak cerita baby ke??
karang karang la...mood belum ado..
ni nak cerita pasal abam baby..si Faeeq..

Faeeq sekarang dah nak jadi abam..tapi perangai baby die tu...
sejuta kali ganda dari baby..korang bayangkan...................................................
kadang kadang tahap kesabaran aku laki bini memang habis..
pebret die buat perangai masa aku tengah bawak kereta..
dan dan tu nak susu..
skali dengan nak pasang tab die nengok upin ipin..
skali dengan die suruh baringkan kerusi penumpang sebab nak menyusu..
suruh mak die buat dlm 1 MASA!!! sambil memandu...

ko BAYANGKAN rasa SYAITONNNNN aku masa tu???

rasa macam aku nak brek kereta..humban die tepi jalan aku tinggal terus..
lantak ko nanges tepi jalan sana..kene keja hanjing ke hape lantak ko!!!!

ok..tu angan angan aku je...dalam hati mana sanggup oiiii....
anak intan payung aku tuuuuuuuuuuuuuuuu...hahahahah

betul orang cakap...bila kita nak tambah baby..
anak yg ado akan jelos.....akan buat perangai baik die super duper baik..
akan menguji kesabaran mak bapak ni sejuta kali ujian...yes..tengah merasa..

hadoiiii la anak..tak kesian ke mak kamu mabuk kepayang..perut memngeras sokmo..
kadang kadang mood kelaut...kamu pulak asek buat perangai...
TUHAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bantu aku....

nak cerita lagi..
baru je jadi ni..semalam...
semalam mood aku mmg agak kelaut..letih bebeno..
ngandung masa umur da dekat dekat 3siris ni penat saje..
ehhh..baru 27tahun..tapi aku da rasa itu ini..
jap jap penat..jap jap penat...

pas mandi semalam terus masuk waktu mahrib..
siap siap nak solat...lepas solat aku ingat nak baca yassin..
tengah syok syok aku baca tu..dak Faeeq tu datang..
macam biasa la mengacau..dok rampas buku yassin aku..
aku gantikan dengan yang lain..
yang da lunyai die kerjakan tiap kali ikut kitorang bace yassin..
tak terima..die nak yang aku pegang..ok bagi..die pun konon konon dok mengaji...
5minit pas tu datang lagi kat aku..rampas lagi buku yassin aku..

masa ni aku da marah die suruh pegi main jauh jauh...
suruh main ngan papa die tak mo..nak menempel dengan aku..
aku biakan..tapi maseh mengacau...aku marah suruh pegi lagi..
die pegi..tapi bukan pegi jauh..
pegi amik penyapu..ingat nak main penyapu cam selalu..
rupanya amik penyapu ketuk kepala aku...

ko rasa masa tu aku jadi hape??????

hahahaah...otak tengah stress..anak buat hal...tiba tiba kepala kene ketuk kuat sampai benjol...

nanges la aku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sedu sedan di buatnye...
dah macam budak nanges tak dapat ais krim...
kakakakakak....sedih sentap gila aku masa tu...

Fariz dengar aku nanges terus die amik Faeeq marah kat luar bilik..
takut aku jadi drakula blasah anak la tu...kakakakka

Ya tuhan..kadang kadang otak sewel terpikir...
kalau macam ni la dugaan tambah anak..aku tak mo beranak lagi...
aku penat !!!!!!!!!!!!!!!

tapi masa tu la...bila okey..alahaiii..tak saba nak tunggu adek baby kua..
rindu jaga baby...tapi tak rindu baby meragam tengah malam..kihkihkih

hai la anak..semoga esok adek kua...kamu jadi good boy..
harapan mummy setinggi bulan taw...
jadi la good boy balik...


okeyyy..ni part 1...ade part 2,3,4,5 lagi nak  cerita Faeeq menguji ni..
banyak kan...:)

dah xblh lama lama ngadap..
kang kua balik mood menyampah blog ni...


ok bye..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan