Selasa, 2 Jun 2015

Hadiah Anniversary!!

Haiii uolsss...mood peram cerita mmg da sebati dalam blog aku ni.
so lantak sana la..agak agak rajin nak menulis..aku tulis..
agak laen intenet ni  menyebelkan...memang aku tak kose nak melayan..

hokey..hari ni mood agak okey nak memblog..
rasa loya loya..rasa malas malas tu dah hilang sikit..
loya loya????hahahaha a'ah..loya loya...

ekceli...sebenanya..urmmmm...ermmmmm

tak tahu nak hapyy ke nak nanges...
aku belum redy..aku belum nak..aku belum on...
tapi dah nak dapat..Alhamdulilah..aku terima..
walau memula tu nak meroyan jugak aku terkejut  dengan berita ni...



Positif..walau agak blur blur laen satu lagi tu..
tapi rasanya kompom sebab aku da sebulan tak piriot..
pas tu rasa nak makan tu la..makan ni la menguasai diri..
pas tu kalau tengok itu tgk ini yang tak bekenan rasa loya..
hahhh???apakah itu...mihmihmih
aku ni merancang semula jadi..so tak jadi soalan la bila perkara exiden cam ni jadi..
tapi syukur gak la..2tahun 4bulan bertahan taw..lama gak tu merancang tanpa ubat perancang..
bangga gak dgn diri sendiri..bahahaha

dah Allah nak bagi kan..terima lah..sementara di beri rezeki ni..
aku yakin setiap anak ade la rezeki rezeki die sendiri..
lepas tu agaknya tuhan nak bagi hadiah anyversary kami lah agaknya...
bahahaha..

Lahir Faeeq kami dapat kereta sendiri..
mana tahu rezeki kali ni adik baby bawak rezeki rumah sendiri..
Inshalah..amin...

oekyyy sudah...da strat rasa nak munnnnnn bila tgk balik gamba UPT tu...
stoppp dulu... byyyeeee








Tiada ulasan:

Catat Ulasan