Rabu, 21 Mei 2014

Belum Sedia..MUKTAMAT


HOHOHO..

Belum sedia hape??
tanye aku perkara yang opcoz belum sdia adalah ++++ anak..
bukan tolak rezeki..
tapi nak plan anak cun2 ..
nak bagi anak puas manje..
puas rase segalanya..

mak aku pun pesan..
jgn la buat anak rapat2 cam mama dulu..
sebabnye nanti la aku story..
tapi ta bile nak cerita aku pun xtahu..
kalau ingat ade la ceritanye..
kalau xhengat..
non hado la ye..
huhuhuhu

dalam aku dok kate plan2 anak ni kan..
sebenaye cik P da lewat kibar bendera merah 5hari..grrrrrrrrrr..- lekat ka-
ohhhh..nooo...
rasenye belum pernah exident lagi..

aku mmg failed la bab kira hari subur..
hari xsubur..
dan abih je cik P..
laki aku pun buat muke kerang busuk..
nak ajak cyg2..
kalau mud baik on ja..
kalau mud kelaut..
slamat jln romeo la ye..

hadui...
aku pun da lupe bile f1 time make love lepas cik P habis bulan lepas..
-padan muke ko..lain kali take note..-
haduii..mmg hadui..

aku mmg xguna alat keselamatan..
sebab???
lepas besalin hari tu amik pil dlm mase setahun..
yg jadinye berat badan aku non hado nak turun..
supliment mahal2 aku telan..
konon2 utk dapat berat normal cam anak dare..
tapinye yg dapat menten berat lepas besalin yg turun berapa sgt la jumlahnye.

so hasil perbincangan ngan Fariz..
aku ckp aku nak stop amik pil boleh x??
die kate ok je...
aku pun bagi tahu risiko2nye..
die kate die teror la bab2 merancang sdn bhd ni - huhhh..belagak ko ye -
so far da masuk 4bulan buat perancangan sdn bhd..
3bulan berjaye..
xde exiden langsung!!-xde simpan dlm-
 grrrrrrrrr
apasai bulan ke4 menyeramkan aku????

tiap hari aku pun jadi sarjan polis la..
mcm2 soalan aku tanye ke Fariz..
tiap hari soalan yg sama..

u ade pancut dlm ke??
u xhengat ke bile kite f1 time cyg2 ri tu??
u ingat x i bersih hari tu bape hb??
compom ke u xde terlepas dlm??
u yakin ke ??
u ni ke..u tu ke...
blalalalalalalalalallala
 Jawapan laki aku compom la..
xde..
ye i tahu la xde..

lepas tu kalau die da malas nak layan soalan..
bunyik la mulut die...
yeyyy..yeyyyy.. Faeeq dpt adik!!
Faeeq nak kwn kan..tgk mummy nak bagi kwn..

nak je aku aku tarik2 bibirnye tu bg panjang..
mulut menyakitkan hati..
anak sorang pun xlekat kat die..
kalau tambah lagi pas tu 22 nak melekat je dgn aku cam mane??
nak carikkan aku ni org gaji yg boleh suruh masak..suruh basuh kain..suruh kemas umah..
-mampu ko??-
aku duk jage anak je okey!!

Kepada cik P..
dtg la ke mummy syg..
plzzzzzzzzzzzzz..

huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
seram sejuk kalau pikir...


Tibe2 tgk dok menaip mengharapkan cik P dtg..
terbaca blog Piya..
terbaik la die punye plan..
jom bace planning die..meh klik sini
untung la ado smartphone..
mende alah janggeh2 ni sekarang sume boleh membantu..
bile la nak ade jugek..
xde ke duit jatuh dari langit tok bagi aku beli hp mhl2..
kihkihkih..

sudah kelaut..
*Cyg..ptg ni carikkan i nanas / air tebu plzzzzzzz...
da berhari mintak xdpt2..







Tiada ulasan:

Catat Ulasan