Isnin, 7 Julai 2014

Aku makan sedap-sedap..Suami???

ececeh...
tajuk tak boleh bla..
suami depan mate harem buat dono jer..
bila buka tak de somi meroyan pulak ko makcik oi..
mihmihmih-gedik sgt ko-

sesejak berlaki ni..
aku paling tak best bila budak-budak opis ajak berbuka kat lua ke..
lagi2 la bila ade majlis berbuka puasa kat hotel ke kat msjlis2 besar..
aduhai..
paling tak boleh bla..
lain la dulu zaman bujang2,,mane ade undangan majlis utk opis..
aku la yg p1 angakt tgn nak ikut..
sape tak nak hoiiii mkn sedap...
mihmihmih

tapi sekarang ni..
ade anak ade laki..
bile ade jemputan untuk opis..
and wajib hadir semua staf..
aku la paling kebelakang tak mo pergi..

otak berpikir saje la..
nanti Fariz makan pe kalau aku tak buke kat rumah..
nanti Fariz buke di kacau Faeeq..lahh kesianyer..
nanti kenyang ke Fariz tu makan??
nanti die minum air ape??buat air pun pemalas tu..
nanti mesti terawih terlepas sbb aku balik mesti lambat alasan die kena jage anak..
hohoiiiiiiiiiiii..banyak betul alasan "nanti" tu..

tapi tu la kenyataanya..
aku mmg tak boleh tinggal laki kau buka sorang2..
kekesianan melanda diri..-usap dada tahan sedih-
banyak sgt yg aku tak compiden dgn laki aku tu..
jgn kata bab buka puasa sorg2..
bab buat susu anak pun aku tak compiden dgn die..
walaupun kadang2 bila aku tertidur awal..
dia la tukar pempes anak..
die la bancuh susu anak..
alahaiiiiiiiiiii hati pompuan la sgt..

harap aku dapat exkiuz kan diri dari majlis2 yg tanpa suami and anak aku..
lantak la kena marah ke hape ke..
sirius kalau aku pegi otak aku kat umah..
aku mkn sdp2 rase ape aku msk kt umh..
tak tahu ape rase bebuke tanpe suami..
cehhhhhhhhhhh,,geli la sgt ayat tu..
mihmihmih..

Bos..I tak mo ikut majlis pape pun bulan pose ni..!!!!!!
i rela makan lauk ikan masin dari i buke makan kambing golek tanpe suami..
hukhukhuk...

ok bye..T-T


Tiada ulasan:

Catat Ulasan