Selasa, 8 Julai 2014

Go Jerman..Go Jerman!!!!!!!!!!!!

huhuiiiiiiiii..
Salam 11 Ramadhan..


akceli hari ni hari hapy..
bukan sbb cuti raye oprove ke..
bonus raya dapat ke..
and bukan berkaitan raya..

tgk tajuk korang mesti da agakk..
sebab bola laaaaaaaaaaaaa..

aku mmg fenetik giloxx dengan pasukan Jerman ni..
sejak berjinak2 minat bola time umor 10 tahun..
time tu 1998..tu piala dunia ke hape ke..aku pun tak tahu..
tp pasukan pilihan aku Jerman..

pagi tadi kebetulan Jerman lawan Brazil..
hati cuak nak tgk..
kan org kata pasukan Brazil tu power sgt..
Jerman tu biasa2 jer..
sambil2 panaskan lauk utk sahur pukul 4pg..
bkk tibi..dengar dari dapur je pengulas bola tu potpetpotpet..
Fariz pun tak bangun lagi..
tgh layan2 senduk kuah TomYam masuk magkuk..
tiba2 GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL..
belari aku ke depan tibi..
igtkan gol Brazil..rupenye gol Jerman baiii..
melompat2 aku..terus kejut Fariz bangun tgk bola..
bukan bangun sahur..

dengan bersahur depan tibi..then gol lagi..Jerman lagi..
gol k'2 tu yg gol kan pemain pebret aku..
Miroslav Close..lagi aku melompat2...
tahap kecomelan and kehenseman die tu buat aku sukeeeeeeee..-senyum gedix-
laki aku da tak heran bila aku dok puji2 Klose ni..
die cakap puji cam mane la ong putih tu..
tak de nye u dapat..
ekelehhh..ayat tak puas ati pulak!!!..


dan gol lagi..gol lagi..gol lagi and gol lagi!!!!!!!!!!!!!
separuh masa p'1 da 5-0 bak hang..
kene bedal Brazil kaw-kaw punya..

tiba2 dgr bunyik budak menagis dlm bilik..
Skali Faeeq bangun daaa..mak die bising sgt!!!
hahahaha
layan la tgk bola anak beranak sampai 6pg.

sirius aku hapy gila Jerman masuk final..
hope ade rezeki juara la tahun ni ye..
da betahun aku polow Jerman..
tak no 3 no 4..
dapat masuk fibal pun dpt no 2 jer..
mihmihmih...
kalau kali ni juara..kenduri hoiiiiiiiii..
gedix tak ingat minah ni..nak kenduri bagai..
cam laki ko yg tgh main..mihmihmih
-ehhh..laki aku dlm mmpi Klose tu-grrrrrrrrrrrr

akhir permainan mmg kene belasah kaw-kaw Brazil rupenyer..
7-1 ko..mampu???
1 gol Brazil tu pun bg can je la..hahahah
kalau tak sodehh la peminat penetik Brazil semua..
len kali jgn kompiden menang sgt ye..
mihmihmih...
di sebabkan dak Neymar tu baru tak de..
kalah merundum terus..
-Gelak bangga sekejap-mihmihmih..

Final ni kalau dpt tgk kat ICT cam 4tahun lepas Spain - Belanda mesti cokkkkkkkk..
kompiden ICT anjurkan lagi pesta agak maksiat tu bulan2 pose nih..grrrrrrrrr
dulu tgk ngan adik-adik aku je..
tahun ni bawak suami sorg 1..
cokkkk la.....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan