Rabu, 29 Oktober 2014

Lidah Koyak

Malam semalam Fariz ajak isi minyak kereta kat Saujana Utama..
isi minyak pun nak ajak bini..manje tak laki kite..bahahahaha
lepas tu makan jap kat resteron Gemilang ke hape tah namanye aku pun lupe..
Fariz teringin makan tomyam..aku start diet balik kononye..amik bihun sup je..

lepas 1 jam lepak..Faeeq pun da xboleh duduk diam..balik..
masa da dekat sampai rumah Fariz berenti jap beli roti Gerdinea kat kedai..
Faeeq pun apalagi..die mmg suke bila Fariz keluar kereta..
die terus duduk kat depan streng kereta,..
lepas tu segala viper..lampu..signal die pasang..
nampak Fariz nak masuk kereta..melompat duduk kat aku balik..
takut apak die marah sebab die main segala benda pantang larang apaknye tu..
elok melompat kat aku..alamak salah paking...nahhhh..gedebukkk..
jatuh kat dashboard..menagis..
aku peluk.. pujuk die..cek cek bibir macam tak de luka..gelap..aku pun xnampak ade darah ke tak..

sampai umah tak nanges da..
terus die amik kereta kuning ..main..
aku pun terus lupa nak cek balik mulut die..
da mengantuk...mintak susu..minum macam biasae..tidoq..

dalam pukul 3pg Faeeq mesti mintak susu..
aku buatkan la..tapi die merengek je..peluk botol susu..xminum..
sumpah aku lupa mulut die luka kot
aku sua botol kat mulut die..die tolak..peluk lagi botol susu..
lepas tu aku pun tak sedar da die minum ke tak susu tu...
aku pun hanyut..mihmihmih
pepagi bangun tidor aku tgk botol susu penuh lagi..
lahhhh..kesianye die tak minum..

sebelum mandi..aku amik tudung yg aku pakai malam tadi..
nak iron balik..bersih lagi boleh guna pergi kerja pulak..
mase belek belek tudung tu....nampak tompok tompok darah..
lahhhh..mulut Faeeq bedarah ke malam tadi...
aku pujuk die nangis malam tadi kan peluk die..
kesianye...otak pikir bibir die luka kot..tu tak nak menyusu..

masa kejut die bangun..elok je bangun..nak kasi mandi die merengek..
lepas tu dok lap lap lidah dengan tangan..
aku cek lah..sekali tengok....uwaaaaaaaaaaaaaaaa...lidah anak mummy koyak...
apasal tak nanges lelame malam tadi..
mak ko ni da la tak paham bahasa ko anak oi....
soryyy sayang...mesti tergigit mase jatuh malam tu..
gigi kan tajam lagi..tergigit lidah koyak la...

 muka bangun tidor sebijik muke apak..mihmihmih
tu je nak cerita..
ok..bye..





 PEACE @-->---

Tiada ulasan:

Catat Ulasan