Selasa, 14 Oktober 2014

Terima Kasih Eyja a.k.a Pengasuh Baru

minggu ni da masuk minggu ke2 faeeq kat rumah pengasuh baru..
sofar aku sgt sgt hapy...better then yg sebelum ni..
bukan la aku nak cakap pengasuh sebelum ni tak okey..okey je..
cume aku tak berapa nak kenan sgt la..
hati mak apak ni ade aura yg kuat..
fariz selalu dok mengeluh..amik faeeq awal sikit ke..nak jenguk anak tghari ke..mesti alasan pengasuh..
jap jap faeeq tido..jap jap faeeq belum bangun....
fariz rajin  jenguk jenguk anak awal awal cam gitu..sbb dekat ngan tempat kerja..
tapi anak die mesti tgh tidorrr..tidor saje anak kami tu..

yg pelik..kalau kat rumah sendiri waktu tengahari cam tu..
jgn ko harap faeeq tido..rehat pun tak..main saje kerja die..
tu tak de kawan tu kat rumah..kalau ade kawan lagi la..
nanti dah dekat asar baru die igt nak tidur..baru die perasan die pnt..

so??tak ke pelik apasal anak aku tu sng sgt tido kat umah pengasuh??
jadinye malas nak pikir yg bukan bukan..
ikhtiar carik pengasuh baru..bebulan gak dok tanye sane sini..

and alhamduliah..dah jumpe..jauh sikit dari rumah kitorantg..
tapi tak kesah..janji anak, aku, fariz hapyy..
and pengasuh yg ni jauhhhhhhh lebih okey aku rase...

habit die..wasap aku sokmo ape faeeq buat..aku suka gila..
jadinye aku tahu anak aku tgh main..tgh mandi kolam..tgh makan..tgh tido and macam macam lagi..
kalau mak budak lain tak suka di ganggu dengan pengasuh yg asek nak bagi tahu tu ni pasal anak..
baik korang pupuk minat bagi suke..korang igt ramai ke pengasuh yg rajin nak amik kesah pasal anak kita??







senyum besau kenn anak mummy..bess err duduk ngan mama baru....

ni smua gamba yg eyja wasap bg aku..
sume pasal dak manje ni..
ekceli aku cukup puas hati dengan khidmat eyja ni..
semoge terus sukses jage anak kite ye eyja..
ececehh..sukses keluar ko..xpe..aku best gile anak terjage macam ni..




*Pengasuh sebelum ni tiap bulan tukar no tepon..sudahnye aku tak save lagsung no tepon die..makanya betapa susah aku nak amik tahu pasal anak aku tu?????kalau anak demam lg aku risau ya amat..nak tanye pasal anak..bila call..yg jawab awek faeeq memanjang...tensen aku...




PEACE @--->----

Tiada ulasan:

Catat Ulasan