Isnin, 11 Mei 2015

Mengandung Lagi???

Ekceli hari ni dah masuk 12 hari lewat datang piriot..
apakah sangat?????
aku dah plan cukup cantik pun masih boleh ke???
tapi memang ade terexiden hari tu..waktu subur pulak tu....[ Fariz la ni gedikkk]
tapi tak kan sekali pun jadi????

aku kalau bab orang tanya tak mo ke tambah anak lagi..Faeeq dah besar kot..
mulut kata tak nak..tapi hati ni..alahai..nak aje..
cakap tak nak tu saje mengade kengkonon belum redy la..mihmihmih [gateyyy sangat]

Bagi tahu Fariz yang aku dah lewat piriot..pas tu badan sakit sakit..
die senyum senyum kambing je..suke je die nambah anak..
tapi aku pulak yg rasa alahhh..macam kecik lagi je Faeeq..alahhh..macam kesian je Faeeq..
macam lah lepas betambah anak nanti  Faeeq tu aku jual kena kat orang then tak jumpa lagi dah..
apalahh..same je..tambah adik ke..tak tambah ke..die tetap depan mata..

now hari ni terasa pulak yang miss B sakit sakit...
aduhai..dedebar pulak hakak ni hah...
macam baru pestem pulek...mihmihmih

tapi di harapkan tak ade lagi lah kat dalam tu..
nanti bila pikir sorang sorang rasa tak redy nyaaaaa..
tapi bila depan Fariz...ehhh..macam best je tambah anak..
ehhhh..tahhh..aku pun kompius sebenaya....


nanti kalau betul ade..pas tu kua anak lelaki lagi nak bagi nama Farrel Shabel pulak..
dahhh..tetiba keluar nama...grrrrrrrrrrrrrrrrrrr


Tiada ulasan:

Catat Ulasan